Booking

 

Kære arrangør.
Vær opmærksom på at din booking først træder i kraft, når linket er udfyldt, og du har modtaget en kvittering for bookingen på mail.

* = skal udfyldes

Dato*

Event titel*

Event type*
Konference/ koncert/ performance/ workshop/ møde/ ....

Din/jeres ankomst (get-in til opstilling)*

Hvornår åbner dørene*

Hvornår begynder arrangementet*

Hvornår slutter arrangementet*

Afgang (Hvornår er I færdige med oprydning efter arrangementet?)*
OBS: Vi gør opmærksom på, at du som arrangør har ansvaret for oprydning, og at domen forlades i den stand, som den var i ved ankomst.

Forventet antal deltagere til eventet*

Tager I entre? Og i givet fald hvor meget?*
OBS: Dome of Visions er et offentligt rum, og derfor går vi ikke ind for entrepriser. Hvis der er et særligt grundlag for at tage entre, skal dette godkendes af domens kurator og den kuratoriske assistent, inden bookinglinket udfyldes.

Alle events kommer i Dome of Visions’ webkalender, men ønsker du dit event på Facebook?*
Vi opretter et facebookevent, såfremt du ønsker dette, via domens facebookside. Vi gør dig og eventuelt andre medvirkende til arrangører sammen med Dome of Visions.

Officiel event beskrivelse*
Beskrivelsen bruges til at offentliggøre dit event i vores kalender, og der oprettes også et facebookevent såfremt du ønsker dette. Du skal være opmærksom på, at vi som sådan ikke promoverer eventet, men det vil fremgå af vores hjemmeside og evt. på Facebook. I forhold til Facebook så er det vigtigt, at du selv sørger for at invitere folk til dit event samt husker selv at dele arrangementet i dit netværk. Det er vigtigt, at du ikke selv opretter et facebookevent.

Event Foto*
OBS: vælg et i god kvalitet og gerne et, som er horisontalt beskåret.

Vision for bæredygtige fremtider*
I Dome of Visions arbejder vi med visioner for bæredygtige fremtider. Vi vil derfor gerne have din beskrivelse af din vision. Visioner offentliggøres på domens hjemmeside og facebookside.
Læs mere i brevet til kultur-arrangører: dansk, engelsk.

Vision for fremtidens by*

Hvilken Catering skal i bruge?*
Catering liste
OBS: det er ikke tilladt at medbringe egne mad- og drikkevarer, med mindre andet er aftalt.

Skal I bruge lyd? Hvad skal I bruge lyd til?*

Medbringer selv lydudstyr*

Skal I bruge projektor?*

Arrangørens navn(e) / Kontaktperson*

CPR/CVR*

EAN nr

E-mail*

Telefonnummer*

Leje/låne betingelser*
, jeg har læst og accepterer leje/lånebetingelserne.

Aflysningsgebyr*
, jeg har læst og accepterer et aflysningsgebyr kr. 2.500 pr arrangementsdag ved aflysning under 14 dage før.

Faktureringsoplysninger*
Faktureringsoplysningerne skal noteres i tilfælde af aflysning og betaling af aflysningsgebyret, ved betaling af aftalt leje samt catering.

For praktiske aftaler, bar og teknik skal du tage kontakt til domens daglige leder, Martin Voola på voola@domeofvisions.dk. Husk at skrive event navn og dato i mailen.