Booking 2:2

In english

Kære arrangør,
Du har modtaget dette link fra den kuratoriske assistent. Her vil vi gerne bede dig om at udfylde de kuratoriske informationer angående dit arrangement, så vi kan fuldføre din booking, og arrangementet kan blive offentliggjort. Dit svar sendes tilbage til den kuratoriske assistent, der herefter opretter dit arrangement i Dome of Visions webkalender og på Facebook, hvis det er ønsket.

I løbet af bookingen bliver du bedt om at tage stilling til følgende dokumenter: Brev til kulturarrangører. Mellemrummets scene. Læs dem derfor gerne på forhånd.

OBS: Dome of Visions er et offentligt rum, og derfor går vi ikke ind for entrepriser. Hvis der er et særligt grundlag for at tage entre, skal dette godkendes af domens kurator og den kuratoriske assistent, inden bookinglinket udfyldes.

* = skal udfyldes

Dato*

Event titel*

Event beskrivelse*

Event Foto*

Hvis billedet er af for lav kvalitet til at blive oploadet, vil vi vælge et relevant billede for arrangementet.

Vision for bæredygtige fremtider*
I Dome of Visions arbejder vi med visioner for bæredygtige fremtider.
Vi vil derfor gerne have din beskrivelse af din vision.
Læs mere i brevet til kultur-arrangører: dansk, engelsk.

OBS: Titel, beskrivelse, visions og foto for arrangementet vil blive offentliggjort.

Vision for fremtidens by*

Tager I entre? Og i givet fald hvor meget?*

OBS: Dome of Visions er et offentligt rum, og derfor går vi ikke ind for entrepriser. Hvis der er et særligt grundlag for at tage entre, skal dette godkendes af domens kurator og den kuratoriske assistent, inden bookinglinket udfyldes.

Tid (Publikum/gæster)*

Tid (Show/møde/konference)*

Tid (arrangementet slutter)*

Arrangør*

E-mail*

Alle events kommer i Dome of Visions web-kalender, men ønsker du dit event på Facebook?*

Hvis ja, link til arrangørens Facebookprofil

Den givne profil vil blive gjort til medarrangør af begivenheden

Relevante links og/eller hashtags for arrangementet, som du ønsker delt i domens web-kalender og evt. på Facebook

OBS: Vi opretter et Facebook event via domens profil inden for seks dage, hvis du ønsker det. Vi gør samtidig dig og eventuelt andre medvirkende til arrangører sammen med Dome of Visions. Det er derfor vigtigt, at du ikke selv opretter et event, men i dialog med os afventer. Du skal være opmærksom på, at vi som sådan ikke promoverer eventet, men at det vil fremgå på vores online kalendere og trykte kalendere, der hænger i domen. Vi deler dit arrangement på vores Facebook side enten et par dage før eller på selve dagen som en del af den daglige kommunikation. Det er derfor vigtigt, at du selv sørger for at invitere folk til dit event samt husker selv at dele arrangementet i dit netværk. Er I aktive på andre sociale medier eller bruger relevante hashtags, så send dem endelig med, så vi kan anvende dem.

DomeNews
Skriv dig op til vores månedlige nyhedsbrev #DomeNews og følg vores aktiviteter, styrk vores gensidige kommunikationsmuligheder og vores fælles bevægelse mod en mere bæredygtig fremtid.