Booking 1:2

In english

Kære arrangør,
Du har modtaget dette link fra den kuratoriske assistent. Her vil vi gerne bede dig om at udfylde de overordnede informationer angående dit arrangement. Når du har udfyldt 1. Bookinglink, vil datoen blive reserveret, men bookingen er først fuldført, når 2. bookinglink er udfyldt. Dit svar svar sendes til vores daglige leder, Martin Voola, der sammen med sine kolleger følger dit arrangement til dørs. Hvis der kommer større ændringer af dit event, beder vi dig udfylde denne igen, så de opdaterede oplysninger automatisk kommer os i hænde.

I løbet af bookingen bliver du bedt om at tage stilling til følgende dokument: Leje-Lånebestingelser, Catering. Læs det derfor gerne på forhånd.

* = skal udfyldes

Dato*

Event titel*

Event type*

Konference/ koncert/ performance/ workshop/ møde/ ...

Kort event beskrivelse*

Hvorfor har du valgt at henvende dig til Dome of Visions*

Ankomst (get-in til opstilling)*

Afgang (oprydning færdig)*

Tid (Publikum/gæster)*

Tid (Show/møde/konference)*

Varighed*

Kontaktpersonens navn*

CPR/CVR*

EAN nr

E-mail*

Telefon nummer*

Forventet antal deltagere*

Skal I bruge lyd? Hvad skal I bruge lyd til?*

Medbringer selv lydudstyr*

Skal I bruge projektor?*

Hvilken Catering skal i bruge?*

Catering liste
OBS: det er ikke tilladt at medbringe egne mad- og drikkevarer med mindre andet er aftalt.

Leje/låne betingelser*
, jeg har læst og accepterer leje/lånebetingelserne.

Aflysningsgebyr*
, jeg har læst og accepterer et aflysningsgebyr kr. 2.500 pr arrangementsdag ved aflysning under 14 dage før.

Faktureringsoplysninger*

Faktureringsoplysningerne skal noteres i tilfælde af aflysning og betaling af aflysningsgebyret, ved betaling af aftalt leje samt catering.

OBS: For praktiske aftaler, bar og teknik skal du tage kontakt til domens daglige leder, Martin Voola på voola@domeofvisions.dk. Hvis du har en kanalplan/rider sendes denne med. Husk at skrive event navn og dato i mailen.